Přezkoušení z hudební nauky

Testy z individuální hudební nauky se budou psát od 3. 6. do 21. 6. 2024
Testy je možné psát v hodinách hudebních nauk PO, ÚT, ST a PÁ dle rozvrhu.
 
V případě nevyhovujícího termínu kontaktujte vyučující přes email: zuckova.m@zuspb.cz
 
 

Test trvá přibližně 45 minut.

Pokud se rozhodnete přijít na test v pozdějších hodinách, přijďte prosím právě s předstihem 45 minut, aby žáci stihli test bez problému napsat.

 

Vzorové testy z nauky – 2. pololetí:

1. ročník (Velikost: 262.46 kB)

2. ročník (Velikost: 372.34 kB)

3. ročník (Velikost: 755.4 kB)

4. ročník (Velikost: 403.29 kB)

5. ročník (Velikost: 376.08 kB)

 

Rozvrh hudební nauky 2023-2024
 
PO

 

   

4. ročník

16.50-17.35

5. ročník

17.40-18.25

ÚT

2. ročník

14.15-15.00

3. ročník

15.05-15.50

PHV

16.00-16.45

1. ročník

16.50-17.35

4. ročník

17.40-18.25

ST

2. ročník

14.15-15.00

3. ročník

15.05-15.50

PHV

16.00-16.45

1. ročník

16.50-17.35

5. ročník

17.40-18.25

ČT

 

 

 

 

 

 

Individuál 

15.15 - 16.00

 

 

 

 
 
 
 
close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.